07:41 - May 8, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پیام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت ۱۳ آبان

کیمیای شمال – مهندس سلطانی،مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت ۱۳ آبان، یادآور ظلم ستیزی و خروشیدن بر استکبار جهانی، با ارسال پیامی این روز را گرامی داشت.
یوم الله ۱۳ آبان، یادآور اتحاد فرزندان انقلابی این دیار در شکستن دیوار استکبار جهانی است که فریاد ظلم ستیزی ملت غیور ایران را در جای جای گستره هستی طنین انداز کرد.
این روز نشانگر هوشیاری و عزم دانش آموزان و دانشجویان عزیزکشورمان است که چگونه در سال ۵۸، با لبیک به فرمان رهبر انقلاب بر طاغوت زمان خروشیدند و بارزترین چهره استکبار را با تسخیر لانه جاسوسی افشا نمودند.
ما امروز در روز مبارزه با استکبار جهانی، برای رسوا کردن آمریکا وهم پیمانانش بار دیگر با فریادهایمان با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید میثاق خواهیم کرد.

فرارسیدن یوم ا… ۱۳ آبان (روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان و روز مبارزه با استکبار جهانی) را به عموم مردم به خصوص دانش آموزان عزیز میهن اسلامی تبریک و تهنیت گفته، از درگاه خداوند متعال سربلندی و سعادت این جهادگران عرصه علم و دانش و سنگر نشینان جبهه تعلیم و تربیت را آرزومندم.
یقین دارم انقلاب اسلامی ایران، با وجود همه کارشکنی های دشمنان قسم خورده اش، همراه با پشتوانه مردمی در تمامی عرصه ها سربلند خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *