00:53 - May 21, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • مهندس بیدخام:
    نظام حسابداری خدمات تلفن ثابت را به شورای رقابت ارسال می کنیم

مهندس بیدخام:
نظام حسابداری خدمات تلفن ثابت را به شورای رقابت ارسال می کنیم

کیمیای شمال – مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات در برنامه تهران ۲۰ با موضوع بررسی دستورالعمل خدمات مکالمه صوتی تلفن ثابت گفت: اجرای این مصوبه بر اساس نظرات شورای رقابت، رگولاتوری و ستاد تنظیم بازار است و در حال حاضر شورای رقابت مدارکی مبنی بر قیمت تمام شده خدمات تلفن ثابت درخواست کرده است که به زودی برای آنها ارسال خواهد شد.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام با بیان اینکه به منظور تحول در خدمت رسانی و توسعه، نیاز به حمایت همه جانبه از بخش مخابرات کشور وجود دارد، گفت: اعداد مصوبه اجرا شده از اول شهریور، حداقل هزینه نگهداری تلفن ثابت است.
وی افزود: شرکت مخابرات ایران ۲۹ میلیون تلفن ثابت دایری دارد و حدود ۵ میلیون آن مربوط به تلفن ثابت روستایی است.
بیدخام گفت: تمام مبلغ مصوب شده در قبوض، به دلایل مختلف اعم از عدم پرداخت مشترکان و برخی از مشترکان خانگی و تجاری دریافت و محقق نمی شود و در بهترین حالت، با اجرای تعرفه خدمات این شرکت طبق مصوبات شورای رقابت، حوزه تنظیم مقررات و ستاد تنظیم بازار ، درآمد مخابرات در حوزه تلفن ثابت از زیان دهی خارج شده و به نقطه سربه سر می رسد.

وی در خصوص صحبت نماینده شورای رقابت گفت: نظام حسابداری و بهای خدمات تمام شده را در اسرع وقت به شورای رقابت و نهادهای مربوطه ارسال می کنیم.

وی با بیان اینکه تعرفه‌های جدید تلفن ثابت بر اساس مصوبه‌ی ستاد تنظیم بازار اعمال شده است، گفت: شرکت مخابرات همواره تمامی فعالیت های خود را بر اساس قانون تجارت و مصوبات و الزامات حوزه رگولاتوری انجام می‌دهد، بر این اساس مدارک و مستندات مورد نیاز به شورای رقابت ارسال می شود.
بیدخام با تشریح وضعیت زیان دهی خدمات تلفن ثابت گفت: با موافقت شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار، این مصوبه از ابتدای شهریورماه اجرایی شده است تا علی رغم ثابت ماندن تعرفه ها در ۱۲ سال اخیر و رشد چندین برابری نرخ ارز و تورم بتواند به ارایه خدمات ارتباطی به همه ذی نفعان بپردازد.
وی با بیان اینکه با تعرفه ۱۲ سال قبل امکان ارائه خدمات وجود ندارد ، افزود: علی رغم تمام مشکلات نگاه حمایتگرانه به شرکت مخابرات الزامی است و با توجه به ضرورت پیاده سازی الزامات توسعه ای و رشد اقتصادی در کشور ، شرکت مخابرات ایران همواره خدمات رسانی گسترده خود را در سراسر کشور و در چارچوب مشتری مداری ادامه می دهد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران افزود: اجرای تعرفه‌های تلفن ثابت بر اساس مصوبات شورای رقابت، رگولاتوری و ستاد تنظیم بازار است و در حال حاضر شورای رقابت مدارکی مبنی بر قیمت تمام شده خدمات تلفن ثابت درخواست کرده است که به زودی برای آنها ارسال خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *