05:47 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • رییس نمایشگاه بین المللی محیط زیست خبر داد :
    برگزاری همزمان نمایشگاه های محیط زیستی سال آینده در روز جهانی محیط زیست

رییس نمایشگاه بین المللی محیط زیست خبر داد :
برگزاری همزمان نمایشگاه های محیط زیستی سال آینده در روز جهانی محیط زیست

کیمیای شمال – رییس نمایشگاه بین المللی محیط زیست از تلاش سازمان حفاظت محیط زیست برای برگزاری همزمان نمایشگاه های محیط زیستی سال آینده در روز جهانی محیط زیست خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، محسن نقیلو مدیرکل روابط عمومی و رسانه سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در آیین پایانی این نمایشگاه با تقدیر از شرکت ها، ارگان ها و مجموعه های حاضر در این رویداد بزرگ محیط زیستی، گفت: به پاس قدردانی از حضور سبز همه مجموعه های حاضر در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، از سوی یکی از سمن های محیط زیستی برای هر شرکت کننده یک درخت غرس شده است.

وی افزود: محل کاشت و گونه غرس شده در گواهی کسب و کار سبز که به نام شرکت کنندگان صادر شده، درج گردیده است.

نقیلو با اشاره به برگزاری ۶ پنل تخصصی توسعه پایدار و چالش های زیست محیطی طرح ها، بازیابی فلرها، مدیریت آب و پساب، مسوولیت اجتماعی و مطالبات سازمان ها و سمن ها، مدیریت کربن و پایش بیولوژیک کارکنان در نمایشگاه امسال، برگزاری نشست های صمیمانه خبرنگاران با مدیران ستادی و استانی سازمان حفاظت محیط زیست را در راستای توجه این سازمان به امر اطلاع رسانی دانست و از حضور چشمگیر خبرنگاران در نمایشگاه امسال قدردانی کرد.

وی از امضای ۱۰ تفاهم نامه همکاری بین بخش های مختلف صنعتی و مراکز دانشگاهی در ۴ روز برگزاری نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست بحث تجاری سازی محصولات دانش بنیان حوزه محیط زیست را با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری دنبال خواهد کرد. ضمن اینکه اولویت اول این سازمان به عنوان حامی برند ساخت ایران، استفاده از کالاهای ایرانی است.

رییس بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با ابراز رضایت از استقبال دوستداران و فعالان محیط زیست، پژوهشگران و دانشجویان از نمایشگاه امسال، اظهار کرد: تلاش می کنیم بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی محیط زیست با مساعدت سازمان توسعه تجارت همزمان با برپایی نمایشگاه های پسماند، انرژی های تجدیدپذیر، آب و ایران گرین در روز جهانی محیط زیست سال آینده برگزار شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *