کیمیای شمال – در راستای راهاندازی سامانه پاسخگویی تلفنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (۴۴۰۱)، کارگاه آموزشی دو روزه، در روزهای ۲۳ و ۲۶ آذر ماه در سالن کنفرانس معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)؛ در راستای راهاندازی سامانه پاسخگویی تلفنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (۴۴۰۱)، کارگاه آموزشی دو روزه، با حضور مدیران حوزههای بهداشت، درمان، دارو، نظارت و اعتبار بخشی و پاسخگویی به شکایات، در روزهای ۲۳ و ۲۶ آذر ماه در سالن کنفرانس معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی، موارد مورد نیاز جهت آموزش به دانشجویان به عنوان پاسخ دهندگان به سوالات مردم آموزش داده و روند این کارگاههای آموزشی، با توجه به نیاز این سامانه همچنان ادامه خواهد داشت.
گفتنی است، مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با موافقت رئیس دانشگاه در نظر دارد، به جهت راهنمایی و پاسخگویی سریع و به موقع به مردم، سامانه پاسخگویی تلفنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (۴۴۰۱) را در روزهای آتی راهاندازی نماید.