20:34 - May 12, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

بازدید فرماندار رشت از اماکن آموزشی روستای سیاه اسطلخ

کیمیای شمال – فرماندار رشت با بیان این مطلب که سنگ بنای ادامه روند توسعه جوامع در مدارس گذاشته می‌شود، اظهار داشت: توجه بیشتر به زیرساخت ها و گسترش عدالت آموزشی در مناطق کمتر برخوردار، منجر به کشف و شکوفایی استعدادهای بی نظیر خواهد شد که آینده روند توسعه کشور را تضمین می کند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ دکتر حمیدرضا امام پناهی در بازدید از مدارس دخترانه الزهرا و پسرانه شهید جمشید خوش نشین روستای سیاه اسطلخ از توابع بخش مرکزی، اظهار داشت: توسعه انسانی و توجه به امر آموزش علمی و معنوی دانش آموزان، مهمترین مولفه و سرمایه در پیشرفت همه جانبه کشور می باشد.

وی تقویت ارتباط و همکاری ما بین اولیاء، مربیان و مسئولین را راه گشای بسیاری از مشکلات این حوزه معرفی و بر آمادگی مجموعه فرمانداری برای تسریع در رفع کمبودهای مدارس حاشیه شهر، روستاها و مناطق کمتر برخوردار تاکید کرد.

امام پناهی با تاکید بر لزوم تحول در زیرساخت‌های آموزشی، بهینه سازی اماکن و تامین امکانات مورد نیاز، خاطرنشان کرد: امروزه آموزش و پرورش از مهمترین سرفصل های مورد توجه جوامع بشری بوده و بی شک در صورت توزیع عادلانه امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری در امر آموزش و در نتیجه کاهش فاصله میان دانش آموزان مناطق برخوردار و کمتر برخوردار، شاهد کشف و شکوفایی استعدادهای بی نظیر خواهیم بود.

فرماندار رشت در این بازدید که با همراهی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک رشت صورت پذیرفت و در گفتگوی بی واسطه با مربیان و دانش آموزان، در جریان مشکلات و کمبودهای موجود قرار گرفته و ضمن هماهنگی با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان؛ نسبت به رفع هرچه سریعتر کمبودها و تامین اقلام و امکانات مورد تقاضا، اظهار امیدواری کرد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به وقایع اخیر، دشمنی بی وقفه جهان استکبار با ملل آزاده و همچنین مانع تراشی های متعدد در مسیر توسعه ایران مقتدر و یکپارچه، گفت: تربیت و آموزش صحیح نسل آینده، از مهمترین راه های مقابله با تهاجم دشمن است.

وی در گفتگو با دانش آموزان و با یادآوری خاطرات دوران تحصیل خود، اظهار داشت: به امید خداوند، زمان زیادی برای قرار گرفتن در بالاترین جایگاه های مدیریتی، اجرایی، آموزشی و تحقیقاتی کشور منتظر نخواهید ماند و انشاءالله به زودی ایران اسلامی از خدمات و دستاوردهای شما بهره خواهد برد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *