15:13 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • بازدید مدیرکل حسابرسی جمعیت هلال احمر کشور از مجتمع درمان و توانبخشی هلال احمر گیلان

بازدید مدیرکل حسابرسی جمعیت هلال احمر کشور از مجتمع درمان و توانبخشی هلال احمر گیلان

کیمیای شمال – مدیرکل حسابرسی جمعیت هلال احمر در این بازدید از نزدیک با فعالیت ها و خدمات مجتمع درمان و توانبخشی هلال احمر گیلان آشنا و با کارکنان این مجتمع به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ پیش از ظهر روز جاری ایرج ترابی مدیرکل حسابرسی جمعیت هلال احمر کشور به همراه برخی از معاونین حوزه مربوطه و سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با حضور در مجتمع درمان و توانبخشی هلال احمر گیلان از واحد های مختلف این مجموعه اعم از درمانگاه و داروخانه بازدید کردند
ایرج ترابی ضمن بازدید از خدمات ارائه شده در داروخانه و درمانگاه جمعیت هلال احمر از نزدیک در جریان روند فعالیت ها و خدمت‌رسانی به بیماران و مراجعین قرار گرفت.
این مقام مسئول ضمن تقدیر از زحمات کارکنان مجتمع درمان و توانبخشی هلال احمر گیلان گفت: داروخانه هلال احمر در استان گیلان با ظرفیت های مناسب و بهره مندی از تجهیزات، عملکرد مطلوبی در ارائه خدمات به مراجعین دارد، که البته با توجه به نیازهای جامعه به دارو، می بایست این بخش بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
ترابی پاسخگویی مناسب، ارائه اطلاعات کافی به مراجعه کنندگان و تکریم آن ها را در ارائه خدمات توسط هلال احمر از ضروریات دانست.
مدیرکل حسابرسی جمعیت هلال احمر با اشاره به اعتماد و اطمینان مردم به خدمات ارائه شده از سوی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: تلاش می کنیم تا مردم سزاوار استان بتوانند با شرایطی مناسب تر و به سهولت داروها و خدمات مورد نیاز خود را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب دریافت کنند.
مدیرکل حسابرسی جمعیت هلال احمر کشور در این بازدید از نزدیک با فعالیت ها و خدمات مجتمع درمان و توانبخشی هلال احمر گیلان آشنا و با کارکنان این مجتمع به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
حضور در ستاد جمعیت احمر استان گیلان، بازدید از ملک جمعیت واقع در چهار راه قدس رشت و بازدید از لجستیک و انبار امدادی جمعیت هلال احمر از اهم برنامه های ایشان بوده است.
برگزاری نشست با خزانه دار و عامل ذیحساب، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی، مسئول امور حقوقی و املاک و مدیر داروخانه جمعیت هلال احمر استان گیلان از دیگر برنامه های ترابی بود.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *