21:57 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • در جریان سفر دکتر بالو و هیئت همراه به شهرستان رودبار صورت گرفت؛
    دیدار هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با امام جمعه لوشان/ استقرار پزشک متخصص مطالبه امام جمعه

در جریان سفر دکتر بالو و هیئت همراه به شهرستان رودبار صورت گرفت؛
دیدار هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با امام جمعه لوشان/ استقرار پزشک متخصص مطالبه امام جمعه

کیمیای شمال – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراهی تعدادی از معاونین و مدیران با امام جمعه لوشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ صبح امروز دکتر حیدرعلی بالو-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جریان سفر به شهرستان رودبار به همراهی دو تن از معاونین و مدیران با حجت‌الاسلام والمسلمین بابایی – امام جمعه شهر لوشان دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر حیدرعلی بالو-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دیدار با اشاره به شناخت کامل نظام سلامت استان، اظهار کرد: امکانات محدود دولت، نیازهای بسیار وسیع‌ مردم و احداث بیمارستان‌های کوچک در مناطق مختلف استان از عمده چالش‌های نظام سلامت است.
وی با اشاره به فعالیت یه بیمارستان در شهرستان رودبار، افزود: تعدد این بیمارستان ها موجب شده تا دولت توان ارایه خدمات مطلوب‌تر با تجهیز همه جانبه امکانات و استعدادها را نداشته باشد هر چند تمام تلاش ما بر ارایه خدمات سلامت‌محور عادلانه و متوازن در همه آن‌ها است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اعزام پنج پزشک متخصص به شهرستان رودبار در دوره اخیر اشاره کرد و گفت: اگر این پزشکان در کنار دیگر امکانات صرفاً در یک بیمارستان مستقر می‌شدند یقیناً روند ارایه خدمت به مردم بسیار مطلوب‌تر بود.
دکتر بالو از استقبال دانشگاه علوم پزشکی گیلان از خیران، نیکوکاران و سرمایه‌گذاران برای احداث طرح‌های عام‌المنفعه سلامت به ویژه در بخش درمان لوشان خبر داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین بابایی، امام جمعه شهر لوشان نیز در این دیدار با تبریک انتصاب دکتر بالو به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: دکتر بالو از سابقون نظام سلامت است و شهر لوشان و رودبار را کاملاً می‌شناسند.
وی با اشاره به محرومیت‌های متعدد شهر لوشان، افزود: این شهر علی‌رغم ظرفیت‌های متعدد و فراوان از محرومیت‌هایی به ویژه در بخش سلامت رنج می‌برد.
امام جمعه لوشان با اشاره به فاصله زیاد لوشان با مرکز شهرستان رودبار، گفت: لوشان مرکز تلاقی سه استان است و انتظار داریم علوم پزشکی گیلان از نظر تخصیص پزشک متخصص به مردم منطقه و لوشان کمک کنند.
وی افزود: بزرگترین و عمده خواسته مردم منطقه و لوشان از ما استقرار پزشکان متخصص در این شهر است.
حجت‌الاسلام بابایی با اشاره به حضور سرمایه‌گذاران و خیران در لوشان، گفت: سرمایه‌گذارانی جهت راه‌اندازی طرح‌های متعدد گردشگری، صنعتی و تفریحی و حتی مرکز درمانی آماده سرمایه‌گذاری هستند و باید مسوولان‌ عین‌الوقت باشند و از فرصت مهیا شده بهره‌مند شوند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *