23:11 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

دستگیری سارقان حین فرار در رشت

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری سارقان سابقه‌دار کابل برق در این شهرستان خبرداد. 

سرهنگ “محمود حافظی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.
وی در ادامه گفت: طی هفته‌های اخیر با توجه به وقوع چند فقره سرقت کابل برق به صورت سریالی در سطح شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۱ حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی مشاهده کردند، ۲ نفر در حال سرقت کابل برق هستند، افزود: سارقان به محض رویت پلیس اقدام به فرار کردند که با اقدامات پلیسی صورت گرفته دستگیر شدند.
این مقام انتظامی از اعتراف سارقان سابقه‌دار به ۸ فقره سرقت کابل برق در نقاط مختلف شهرستان رشت خبر داد و بیان داشت: سارقان ۲۹ و ۵۶ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ حافظی در پایان همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی را از جمله عوامل تاثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و خاطرنشان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *