15:06 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

توجه ویژه به نظام سلامت گیلان در لایحه بودجه ۱۴۰۲

کیمیای شمال – در نشست مشترک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت همدلی، توسعه مشارکت و همچنین توجه ویژه کمیسیون تلفیق به نظام سلامت گیلان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ دکتر خلیل بهروزی‌فر، نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با دکتر محمدتقی آشوبی-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دفتر ریاست دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان استان، اظهار کرد: حل مشکلات و چالش‌های نظام سلامت با همدلی و توسعه مشارکت قابل حل است.

وی بر عدالت در سلامت و ارتقای بهداشت و درمان در استان تاکید کرد و افزود: برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی مردم باید از منابع اعتباری ملی و ظرفیتهای برون سازمانی بهره گرفت.

دکتر خلیل بهروزی‌فر – نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب دکتر آشوبی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از آمادگی نمایندگان مجلس جهت مساعدت با نظام سلامت استان خبر داد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به عقب‌ماندگی‌های بهداشت و درمان استان در مقایسه با دیگر استان‌های کشور، افزود: در تلاشیم در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ به نظام سلامت گیلان به صورت ویژه پرداخته شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه پایداری و ارتقای سلامت از مهمترین نیازمندی‌های جامعه مدرن است، تصریح کرد: وضعیت کنونی بهداشت و درمان گیلان در شأن مردم نیست و باید عقب‌ماندگی‌های موجود با همگرایی، تلاش و همت مضاعف جبران شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *