03:41 - May 22, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

حضور پرشور هلال احمری های گیلان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن

کیمیای شمال – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از حضور پرشور کارکنان، امدادگران جوانان و داوطلبان  این جمعیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و استقرار پایگاه های متعدد در این مسیر به منظور ارائه خدمات امدادی، درمانی، فرهنگی، آموزشی و هنری به راهپیمایان در سراسر استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هلال‌ احمر استان گیلان در روز ۲۲ بهمن با استقرار پایگاه های متعدد فرهنگی، آموزشی و هنری و درمانی در مسیر راهپیمایی به استقبال راهپیمایان در این روز باشکوه رفت.
غلامی افزود: پوشش امدادی این مراسم نیز بر عهده این جمعیت بود که تیم های امدادی با استقرار در پست های خود در مسیر راهپیمایی از مسیرهای اعلام شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به میدان شهدای ذهاب با بکارگیری ۲ دستگاه خودروی نجات و ۵ دستگاه آمبولانس به ارائه خدمات پرداختند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به فعالیت های حوزه جوانان و استقرار پایگاه اشاره کرد و گفت:  نقاشی روی صورت کودکان، ایجاد فضای دوستدار کودک و مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب، توزیع اقلام آموزشی، فرهنگی و بصیرت افزایی، فراخوان عضویت و همچنین اجرای سرودهای انقلابی توسط گروه سرود نوجوانان که مورد اسقبال شرکت کنندگان در راهپیمایی قرار گرفت، از جمله فعالیت های اعضای جوانان بود.
غلامی اظهار داشت: توزیع بروشورهای آموزشی و فراخوان، پایش سلامت و کنترل افراد سالخورده توسط با استقرار پایگاه‌های متعدد در مسیر راهپیمایی از دیگر فعالیت های هلال احمر استان بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گیلان اظهار داشت: کارکنان، امدادگران، جوانان و اعضای داوطلب، هفده شهرستان استان حضوری پررنگ در راهپیمایی باشکوه روز ۲۲ بهمن داشتند و به راهپیمایان خدمات امدادی، فرهنگی، آموزشی، هنری و درمانی ارائه کردند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *