18:26 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

فراخوان مسابقه ی خاطره نویسی وقایع ماندگار

کیمیای شمال – دفتر آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی وزارت بهداشت ، به منظور پاسداشت زحمات کارکنان زحمتکش بهداشتی و درمانی کشور و همچنین انباشت تجارب و ثبت تاریخی خاطرات ماندگار همه ی کارکنان خدوم سلامت کشور ، مسابقه ی خاطره نویسی ” وقایع ماندگار ” را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا ) ؛ دفتر آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی وزارت بهداشت در نظر دارد، به منظور پاسداشت زحمات کارکنان زحمتکش بهداشتی و درمانی کشور و همچنین انباشت تجارب و ثبت تاریخی ” خاطرات ماندگار ”  همه ی  کارکنان خدوم سلامت کشور ، مسابقه ی خاطره نویسی ” وقایع ماندگار ” را برگزار نماید.
از این رو از همه ی کارکنان بهداشتی و درمانی کشور دعوت می شود ضمن شرکت در این مسابقه، خاطرات و تجارب ارزنده  خود را با دیگر همکاران خانواده سلامت به اشتراک گذاشته و سهمی مهم ، در ارتقای دانش سازمانی پرسنل سلامت داشته باشند.
ضوابط شرکت در مسابقه؛
۱- رویدادها و خاطراتی که نشان می دهد پیگیری ها و فعالیت های مستمر و مداوم کادر سلامت ، منجر به بهبود بیمار و یا ارتقای سطح سلامت او شده است .
۲- خاطرات و وقایعی که بر محوریت ” همکاری تیمی ” ( درون و برون سازمانی ) پرسنل سلامت شکل گرفته و محصول این کار تیمی ، “سلامت و رضایت ” ، مردم بوده است.
۳_ هرگونه ” فداکاری ” ایثار و پیگیری دلسوزانه فراتر از وظایف سازمانی ” پرسنل که باری از دوش مردم برداشته و منجر به ” بهبود شرایط روانی و جسمانی “، آنها شده است.
۴-  خاطراتی که بر محور برقراری ” ارتباط صمیمانه و انسانی” ،بین بیمار و پرسنل سلامت شکل گرفته و این مهم ، منجر به بهبود شرایط جسمانی و روانی آنها شده است.
۵- هرگونه خاطره و یا داستانی که دانستن آن می تواند برای دیگر پرسنل بهداشتی و درمانی کشور ، جالب و درس آموز باشد.
آثار به صورت فایل word حداکثر در ۵۰۰۰ کلمه به نشانی پست الکترونیکی ارسال شود.
behdasht.iec@gmail.com
لازم به ذکر است ؛ نتایج مسابقه ی  خاطره نویسی “وقایع ماندگار ” حداکثر تا پایان بهمن ماه سال ۱۴۰۱ از طریق پایگاه خبری و اطلاع رسانی معاونت بهداشتی به نشانی ؛
health.behdasht gov.ir
اعلام خواهد شد.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *