21:32 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • استاندار در یادواره ۴۵۵ شهید انتظامی گیلان در رشت :
    مردم گیلان در ۴۴ سال گذشته همواره در مسیر انقلاب خوش درخشیدند

استاندار در یادواره ۴۵۵ شهید انتظامی گیلان در رشت :
مردم گیلان در ۴۴ سال گذشته همواره در مسیر انقلاب خوش درخشیدند

کیمیای شمال – نماینده عالی دولت در گیلان با قدردانی ویژه از حماسه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم ولایتمدار و شهیدپرور گیلان در ۲۲ بهمن امسال همانند هشتم دی سال ۸۸ حماسه ماندگار آفریده و با حضور تاریخی خود با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ دکتر اسدالله عباسی عصر امروز (یک‌شنبه) در مراسم باشکوه یادواره ۴۵۵ شهید والامقام انتظامی استان گیلان که با حضور سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمع کثیری از مردم ولایتمدار در مصلی حضرت  امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای و امام شهیدان اظهار کرد: استان گیلان دیار سردار جنگل، حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی و ظهور خط سرخ شیعه(آل‌بویه) است.

وی با قدردانی از حماسه مردم گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم گیلان در ۲۲ بهمن امسال همانند هشت دی سال ۸۸ حماسه آفریده و با حضور ارزشمند و تاریخی خود با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به فداکاری‌های نیروی انتظامی استان گیلان بویژه در چندماه گذشته بیان کرد: نیروهای انتظامی در گیلان ثابت کردند در مقوله امنیت و در دفاع حقانیت انقلاب و ایستادگی در برابر حملات ناجوانمردانه دشمنان از هیچ  تلاشی دریغ نخواهد کرد و در چند ماه گذشته شاهد فداکاری این قشر از جامعه در کشور و گیلان بودیم.

دکتر عباسی نفش سایر ارکان‌های نظامی و امنیتی در ایجاد آرامش در جامعه را بسیار موثر دانست و افزود: بسیجیان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای امنیتی و نظامی و اطلاعاتی در کنار نیروی انتظامی و مردم در ایجاد امنیت در جامعه هستند و جانفشانی می کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ولایتمداری مردم گیلان در برهه‌های مختلف از تاریخ جمهوری اسلامی تصریح کرد: مردم گیلان در ۴۴ سال گذشته همواره در مسیر انقلاب خوش درخشیدند و همواره در مسیر شهادت و مکتب شهدا بودند که نمونه بارز آن تقدیم هشت هزار شهید والامقام در دوران دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت و سلامت است.

استاندار گیلان ضمن قدردانی از  حضور سردار رادان در یادواره ۴۵۵ شهید والامقام انتظامی گیلان؛ حضور پرشور اقشار مردم در این مراسم معنوی را نشان‌دهنده ولایتمداری مردم استان برشمرد.

در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سخنرانی کرد.

مردم حاضر در این مراسم باشکوه با مداحی یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی داشتند و  همچنین میزبان یک شهید گمنام بودند.

این شهید گمنام ۲۰ ساله ؛ در سال ۶۱ در منطقه عملیاتی پاسگاه زید عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *