15:11 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

دیدار مهندس سلطانی با جانبازان سرافراز دفاع مقدس

کیمیای شمال – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با جانبازان سرافرازجنگ تحمیلی و دفاع مقدس دیدار و به گفت و گو با آنان پرداخت.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت روز شنبه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ با همراهی تنی چند از مدیران شرکت، با حضور در مرکز توانبخشی جانبازان شهید بهشتی تهران، با تعدادی از جانبازان سرافراز دوران جنگ و دفاع مقدس دیدار و با آنان به گفت و گو پرداخت.

مهندس سلطانی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن روز جانباز به جانفشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: جانبازان ایران اسلامی اسوه ایمان، مقاومت و ایستادگی هستند.

وی در این دیدار خاطرنشان کرد: جانبازان با دارا بودن اعتقاد و ایمان راستین در دفاع از آرمان‌های اسلامی جانفشانی  و مجاهدت کردند و از این‌ رو همواره قدردان این از خودگذشتگی ها هستیم.

بر اساس این خبر، در این دیدار از آقایان جانباز ۷۰ درصد سرافراز مخابراتی، پرویز حسینی، مجتبی بختیاری،هادی دلسی و محمود مظفری و محمد کارور جانباز آزاده تقدیر به عمل آمد.

همچنین از جانباز سرافرازحسن زنگی اهرمی، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران که در این دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات ایران را همراهی کرد تقدیر به عمل آمد.

گفتنی ست، در این دیدار، مهندس بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل، حجت الاسلام والمسلمین مدیری، رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر، حسن زنگی اهرمی، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و علی اکبر مختاری، رییس اداره امور ایثارگران، مدیرعامل شرکت را همراهی کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *