11:49 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

هشدارهای پلیسی پیشگیری از سرقت

کیمیای شمال – شهروندان هشدارهای پلیس را در زمینه پیشگیری از سرقت جدی بگیرند. 

در بیان علل و انگیزه‌های سرقت می‌توان در زمینه‌های مختلف از محرومیت‌های عاطفی، روانی، مادی، معنوی، خانوادگی و معاشرت با دوستان ناباب نام برد و باید گفت اگر خانواده زیربنای تربیت کودک را از همان آغاز تولد درست آغاز نکند چه بسا اصلاح بعدی رفتار با مشکلات فراوان همراه خواهد شد.
نکات پیشگیری از سرقت
۱- بسیاری از سرقت‌ها بدون استفاده از زور صورت می‌گیرد در واقع این بدین معنی است که بسیاری از مردم منزل خود را بدون قفل کردن درب و پنجره‌ها ترک می‌کنند.
۲- قبل از ترک منزل مطمئن شوید که درب ورودی پارکینگ‌ها به‌ داخل منزل قفل هستند. برای جلوگیری از سرقت، تمامی قفل‌های درب و پنجره‌ها را به قفل‌های قوی‌تر تغییر دهید.
۳- هوشیار باشید اگر متوجه شدید که در اطراف شما فعالیت‌های مجرمانه توسط سارقان صورت گرفته به امنیت توجه بیشتری کنید این توجه می‌تواند راهی برای محافظت از منزل و امنیت شما باشد.
۴- اگر می‌خواهید برای مدت زمان طولانی از شهر خارج شوید، بهتر است اقوام یا بستگانی که به آنها اعتماد کامل دارید از سفر مطلع کنید و از آنان بخواهید در این مدت مراقب منزل شما باشند.
۵- همسایگان خود را بشناسید؛ شناختن افرادی که در محل و همسایگی شما زندگی می‌کنند یکی از مهم‌ترین اقدامات ایمنی است که می‌توانید انجام دهید.
۶- قرار دادن کلید یدکی منزل زیر گلدان یا جاکفشی هنگام ترک منزل، ممکن است یک فکر خوب به‌ نظر برسد، اما این یک دعوت آشکار برای سارق است که بدون هیچ مشکلی وارد منزلتان شود، کلید یدکی منزل خود را به اقوام درجه یک، همسایه یا دوستی که به خوبی او را می‌شناسید و در نزدیکی شما زندگی می‌کند، بسپارید.
۷- آگاهی سارقان از نصب دوربین­های استاندارد، آنها را از ارتکاب سرقت در واحد صنفی شما باز می‌دارد.
۸- پارک وسایل نقلیه در نقاط امن، روشن و تحت پوشش دوربین‌ از راهکارهای مهم برای پیشگیری از سرقت است.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *