04:34 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

از فرزندان شهدا شاغل در شرکت گاز گیلان تجلیل شد

کیمیای شمال – به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا، در جلسه ای با حضور اعضای شورای فرهنگی شرکت گاز گیلان از فرزندان معزز شهدا شاغل در این شرکت تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در دیدار با فرزندان معزز شهدا با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی شهدای والامقام در راه حفظ و حراست از میهن اسلامی، گفت: وظیفه همه ما ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده های معزز ایشان به عنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با ابراز خرسندی از حضور فرزندان شهدا در شرکت گاز و خدمت رسانی به مردم، اظهار داشت: فرزندان شهدا باید در زمینه های مختلف همچون دانش، اخلاق و تعهد الگویی برای دیگران باشند.

جمال نیکویی در خاتمه گفت: امیدوارم تا با استفاده بهتر از ظرفیت های فرزندان شهدا و ایثارگران در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و شکوفایی هرچه بیشتر صنایع گام های مؤثرتری برداشته شود.

همچنین در این دیدار صمیمی اعضای شورای فرهنگی شرکت گاز گیلان  ضمن ابراز خرسندی از حضور فرزندان شهدا در جلسه، به گفتگو با ایشان پرداختند و در پایان هدایایی به رسم یادبود به فرزندان معزز شهدا اهدا شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *