16:58 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

اعضای باند قاچاق مواد مخدر در رودبار به دام افتادند


کیمیای شمال – رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ۲۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پراید در شهرستان رودبار کشف و ۴ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

سرهنگ “علی احمدپور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با مجموعه انتظامی است، اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان با اشاره به اینکه پس از اقدامات فنی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم به همراه همدستانش با یک دستگاه خودرو پراید در حال انتقال مواد مخدر به گیلان است، افزود: ماموران اداره عملیات ویژه خودرو این فرد را در ایست بازرسی شهرستان رودبار شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی از کشف ۲۶ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو مورد نظر خبر داد و بیان داشت: متهم ۳۷ ساله به همراه همدستان ۱۳، ۱۶ و ۴۰ ساله‌اش دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ احمدپور در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آنها، گام بر‌می‌دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *