06:32 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • در سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۱ :
    بیش از ۴۹۰۰ فقره درخواست توسط گیلانیان در سامانه مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به ثبت رسید

در سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۱ :
بیش از ۴۹۰۰ فقره درخواست توسط گیلانیان در سامانه مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به ثبت رسید

کیمیای شمال – سامانه ثبت درخواست مرکز CRM سازمان تامین اجتماعی به عنوان رویکردی نوآورانه و تحولی برای کاهش مراجعات ایجاد شده و مخاطبان میتوانند از طریق آن به منوهای دیگر از قبیل اطلاعات مراکز ، رضایت سنجی و راهنمای خدمات سازمان و طرح شکایت دسترسی یابند .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد مدیرکل این مجموعه با بیان اینکه بر اساس گزارش های واصله از مبادی ستادی و به دنبال توسعه بسترهای فراهم شده در نیمه دوم سال گذشته ، در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۹۴۱ فقره درخواست توسط گیلانیان در گروههای مختلف بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران و سایر شهروندان در مرکز CRM این سازمان به ثبت رسیده است .

وی با اشاره به اینکه تعداد رکوردهای ثبت شده ، استان گیلان را در رتبه ششم کشوری قرار داده است اظهار داشت این بستر با هدف کاهش مراجعات و ترددهای غیرضروری و به منزله فرایندی تحولی و نوآورانه مهیا گردیده و با استقبال خوب مخاطبان همراه بوده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، افزایش رضایتمندی و حذف ترددهای غیرضروری و کاهش مکاتبات را مهمترین اهداف این رویکرد برشمرده و اظهار داشت : علاقمندان با مراجعه به سامانه مذکور به نشانی crm.tamin.ir میتوانند علاوه بر ثبت درخواستها از سایر منوهای پیش بینی شده از قبیل ثبت شکایت ، رضایت سنجی ، اطلاعات مراکز سازمانی و راهنمای خدمات بهره مند گردند .

شایان ذکر است شماره تماس ۱۴۲۰ به صورت شبانه روزی و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰ نیز از دیگر بسترهای موجود برای تقویت این مکانیزم ارتباطی میباشد .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *