09:58 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

توقیف خودرو حامل بیش از ۱۹ کیلو تریاک در لنگرود


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی لنگرود از کشف ۱۹ کیلو و ۷۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو پارس در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.
وی در ادامه با بیان اینکه در پی اطلاع ماموران انتظامی از تردد یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر از سمت یکی از استان‌های مرکزی به سمت شهرستان لنگرود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با انجام اقدامات فنی و نامحسوس، صحت موضوع محرز و گشت‌های نامحسوس پلیس به محورهای احتمالی تردد خودرو مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از شناسایی خودرو متهم در محور مواصلاتی لنگرود به اطاقور خبر داد و بیان داشت: پلیس در بازرسی از این وسیله نقلیه ۱۹ کیلو و ۷۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کرد.
این مقام انتظامی گفت: در این رابطه متهم ۲۹ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
سرهنگ سرخوش‌پور در پایان از شهروندان خواست، برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *