22:07 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

بازدید از سردخانه های نگهداری موادغذایی در استان گیلان

کیمیای شمال – مدیر اداره نظارت بر موادغذایی،آشامیدنی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بازدید کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه از سردخانه های لبنی و گوشتی در سطح استان ، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا ) ؛مهندس علیرضا نجفی- مدیر اداره نظارت بر موادغذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان ،  با اشاره به اینکه سردخانه های نگهداری مواد غذایی در سلامت وبهداشت جامعه نقش مهمی را ایفا می نمایند،  اظهار داشت ؛  کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه در راستای حفظ ایمنی و امنیت غذایی مصرف کنندگان از سردخانه های زیرصفر و بالای صفر فرآورده های لبنی و گوشتی در سطح استان، بازدید بعمل می آورند.
مهندس نجفی، تصریح کرد ؛  در این بازدیدها مجوزهای بهداشتی محصولات، شرایط نگهداری، دما ، رطوبت نسبی  و رعایت اصول فنی و بهداشتی مورد بررسی قرار می گیرد.
وی در پایان با بیان اینکه تمامی انبارها و سردخانه های نگهداری و شرکت های توزیع کننده موادغذایی و بهداشتی می بایست دارای مجوزهای بهداشتی لازم از سوی وزارت بهداشت باشند ، یادآور شد؛  مراکز فاقد مجوز، به عنوان شبکه توزیع غیرمجاز و قاچاق تلقی شده و مطابق قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آنها برخورد می شود.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *