18:54 - May 11, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پیام تبریک فرمانده انتظامی گیلان به مناسبت عید سعید فطر


کیمیای شمال – سردار “عزیزاله ملکی” با صدور پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم خداجو و روزه دار، حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر، عید بندگی خدا و رهایی از اسارت شیطان و نفس درون را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ای مردم! این روز شما، روزی است که نیکوکاران در آن پاداش می‌گیرند و زیانکاران و تبهکاران در آن مایوس و نا امید می‌گردند. امام علی(ع)
عید سعید فطر، روز شادمانی پارسایان و پرهیزکارانی است که با برچیدن زنجیر تعلقات مادی و مهار خواهش‌های نفسانی خویش، درخواست توبه و بازگشتشان به درگاه خداوند یکتا مقبول افتاده است و طلیعه ماه شوال، آنها را به جشن عبادت و امساک به همراهی می‌خواند تا خدای را شاکر شوند.
امید است در پرتو الطاف بی بدیل پروردگار، در لحظات ارزشمند تفکر و تعمق در این ماه مبارک، فرصتی فراهم آمده باشد تا به ارزش‌های والای انسانی نزدیک‌تر شده و ره‌توشه‌ای بی انتها در جهت خدمات خالصانه به خلق‌الله را به ارمغان برده باشیم.
فداکاری‌های دلاور مردان انتظامی در ماه مبارک رمضان که موجب شد مردم بتوانند در امنیت کامل به روزه داری، شب زنده داری و برگزاری مراسم معنوی در این ماه بپردازند و کوچکترین خطری امنیت آنها را تهدید نکند بر کسی پوشیده نیست و اجر و ثواب این مجاهدت‌های خالصانه قطعاً نزد خدا محفوظ و مأجور است.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال را به محضر امام عصر (عج)، نائب بر حقش حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده محترم شهدا به خصوص شهدای حریم امنیت و همه همکاران سخت کوشم در مجموعه فرماندهی انتظامی استان و مردم شریف و ولایتمدار گیلان صمیمانه تبریک می‌گویم.
فرمانده انتظامی استان گیلان
سرتیپ دوم عزیزاله ملکی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *