11:58 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

چالش های فرزندآوری و جوانی جمعیت در تالش بررسی شد

کیمیای شمال – با حضور سرپرست مرکز جوانی جمعیت و سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، چالش های فرزندآوری و جوانی جمعیت در شهرستان تالش بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا ) ؛ چالش های فرزندآوری و جمعیت در شهرستان تالش، با حضور دکتر جباری فاروجی – سرپرست مرکز جوانی جمعیت و سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت – دکتر سید محمود رضوانی- معاون بهداشتی دانشگاه و جمعی از مدیران ستادی و پزشکان، ماماها و مراقبین مراکز بهداشتی این شهرستان به صورت میدانی، بررسی شد.
دکتر جباری در نشستی که به این منظور در شبکه بهداشت و درمان تالش برگزار شد، اظهار داشت ؛  جوانی جمعیت، آینده یک کشور را از هر لحاظ تضمین کرده و امنیت می بخشد.
وی افزود: چالش ها و موانع فرزندآوری به صورت درون سازمانی (وزارت بهداشت) و برون وزارتی (سایر ادارات) مشخص شده و در ارتباط با چالش های مربوطه باید راهکار ارائه شود.
سرپرست مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت  در ادامه به تاثیر تشویق و ترغیب و آگاه سازی مردم درخصوص فرزندآوری اشاره کرد ، گفت ؛  با تبیین اهمیت فرزندآوری به مردم باید بتوانیم در فرصت پنجره جمعیتی اقدامات لازم را انجام دهیم.
وی در خاتمه  همچنین نقش پزشکان، ماماها و مراقبین سلامت در جوانی جمعیت و فرزندآوری را بسیار مهم دانست  و گفت ؛  در راستای این مهم، تشویق های پلکانی برای همکارانی که مشاوره های فرزندآوری آن ها منجر به بارداری شدند در نظر گرفته شده است که به صورت کارانه پرداخت می‌ شود.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *