23:53 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

تلاش مجموعه انتظامی در برقراری آرامش جامعه قابل تقدیر است


کیمیای شمال – امام جمعه شهرستان صومعه‌سرا تلاش مجموعه انتظامی در برقراری آرامش جامعه و برخود با ناهنجاری‌های اجتماعی به خصوص بی‌حجابی و بدحجابی را قابل تقدیر دانست.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام والمسلمین “حمیدرضا جلالی” در دیدار با فرمانده و جمعی از مسئولان انتظامی استان با اشاره به تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم به خصوص قشر جوان اظهار داشت: متولیان عرصه فرهنگ وظیفه دارند ارتباط خوب و حساب‌شده‌ای را در مواجهه با جوانان و نوجوانان برای ناکام گذاشتن تلاش‌های دشمن در جنگ ترکیبی با نظام اسلامی پیش بگیرند.
وی تلاش مجموعه انتظامی در برقراری آرامش جامعه و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی به خصوص بی‌حجابی و بدحجابی را قابل تقدیر دانست و گفت: باعث افتخار است که در زیر سایه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و درایت سیاسی و بینش عمیق ایشان، هیچ نگرانی امنیتی در سطح کشور وجود ندارد.
امام جمعه شهرستان صومعه‌سرا بیان داشت: دشمن تلاش کرد عده‌ای را با فریب و عده‌ای دیگر را با استفاده از جهالت‌شان گول بزند که خوشبختانه به لطف دشمن‌شناسی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همت کارکنان نظامی و انتظامی در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماند.
حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی وحدت مسئولان و مردم در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن را یک ضرورت دانست و افزود: دفاع از مردم برای تمامی ما یک وظیفه است و همه باید در کنار هم برای رفع مشکلات نظام و کشور گام بردارند.
وی در پایان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، مجموعه انتظامی را یک مجموعه مقتدر و در عین حال مظلوم برشمرد و اذعان داشت: به لطف تلاش‌های بی‌دریغ پلیس شهرستان شاهد کاهش چشمگیر آمار بی‌حجابی هستیم که امیدوارم با نظارت دقیق‌ و کنترل بیشتر بر رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز عمومی شاهد کاهش هرچه بیشتر این دغدغه مهم در جامعه باشیم.
گفتنی است در ابتدای این نشست فرمانده انتظامی استان گزارشی از عملکرد پلیس گیلان در برخورد با جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی و اجرای طرح‌های مختلف را ارائه کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *