10:29 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

ویلاسازی در روستاهای گیلان به یک آفت تبدیل شده است

کیمیای شمال – نماینده ولی فقیه در استان گیلان پیرامون ویلاسازی گفت: ویلاسازی در روستاهای  استان گیلان به یک آفت بزرگ  تبدیل شده است و اگر وضعیت با همین روند ادامه داشته باشد، تا چند سال آینده دیگر زمین کشاورزی در گیلان نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ، آیت‌الله رسول فلاحتی در همایش شورای‌های اسلامی استان در سالن الغدیر استانداری اظهار کرد: اداره جامعه در محیط های چه کوچک مانند روستاها یا  بزرگ بسیار سخت است، زیرا کارگزاران نظام باید به تمام مطالبات مردم پاسخ دهند.

وی با اشاره به مطالبات مهم مردم از اعضای شورای اسلامی در راستای حل مشکلات جامعه گفت: مردم در حوزه اشتغال، محیط زیست، مسائل اجتماعی، فرهنگی و درمانی از مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا مطالباتی دارند  که باید به تمام  آنها توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان اعضای شورهای اسلامی شهر و روستا را نماد خدمت در جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: از این رو مسوولان  در شهرها یا روستاها باید به بهترین نحو ممکن به مردم خدمت صادقانه کنند.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و حتی نمایندگان مجلس باید در طول خدمت خود به مردم با داشتن اراده‌ای پولادین برای ایجاد آرامش و حل مشکلات در جامعه تلاش کرده و برای دنیا و آخرت خود توشه‌ای بیافزاینند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه  سرزمین ایران به نام جمهوری اسلامی است و تمامی اقدامات انجام شده توسط مسئولان باید رنگ و بوی دینی و اسلامی داشته باشد، گفت: خدمت کردن به مردم و مظلومان سختی‌های خود را دارد به همین دلیل استکبار برای ایجاد نفاق و انشقاق در بین مسئولان و کشور همواره در تلاش است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به ویژگی‌های مسئول در اندازه های  نظام مقدس اسلامی ، بیان کرد: مردم داری، حمایت از ارزش‌های والای نظام جمهوری اسلامی، مقابله با فساد، ایستادگی در مقابل نفوذی‌ها و اطاعت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری از جمله ویژگی‌های مسئولان محسوب می شود.

فلاحتی با انتقاد از روند افزایشی تولید پسماند در گیلان تصریح کرد: امروز در گیلان روستاها از شهر پسماند بیشتری تولید می‌کنند از این رو اگر اعضای شورای اسلامی به تفکیک زباله از مبدا و ساماندهی پسماند کمک کنند دیگر در مرکز استان مشکلی نخواهیم داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *