10:04 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

مراسم بزرگداشت شهدای امنیت و غیرت در ۵۰ مسجد گیلان برگزار شد

کیمیای شمال – مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مراسم های ویژه بزرگداشت شهدای وحدت، امنیت و غیرت در ۵۰ مسجد استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: مراسم های ویژه بزرگداشت شهدای وحدت، امنیت و غیرت طی دیروز و امروز در ۵۰ مسجد شهرستان های مختلف استان گیلان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: این مراسم ها با محوریت شهیدان حمیدرضا الداغی، علیرضا شهرکی و عباسعلی سلیمانی به صورت همزمان در شهرستان های مختلف استان گیلان برگزار شد.

وی سخنرانی و مداحی را از جمله ویژه برنامه های مراسم های بزرگداشت شهدای وحدت، غیرت و امنیت در مساحد استان گیلان عنوان کرد و افزود: مردم با حضور در این مراسم ها یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و با شهدای بیعتی دوباره بستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با یادآوری رشادت های شهدای انقلاب اسلامی از جمله شهدای دفاع مقدس، حرم، امنیت و غیرت خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه به ویژه در بین نسل نوجوان و جوان بیش از بیش گسترش یابد.

وی برگزاری مراسم های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را در محافل مختلف مهم دانست و خاطر نشان کرد: همه ما در هر جایگاهی مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره آنان را یاد کنیم هر جند آنها نزد خداوند روزی می خورند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *