20:36 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

گیلان میزبان بیستمین اجلاس پیرغلامان اهل بیت(ع)

کیمیای شمال – استان گیلان میزبان بیستمین دوره اجلاس بین المللی پیرغلامان اهل بیت(ع) خواهد بود.

در این راستا سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس ، محمد باقر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای گیلان ، مشاور رییس سازمان صدا و سیما و دبیر اجلاس و حاج محسن طاهری از ذاکرین و اساتید مداحی بعنوان اعضای کمیته برگزاری اجلاس با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار کردند.

عیسی فرهادی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره منطقه آزاد انزلی در این دیدار حب و دوستی مردم گیلان با اهل بیت(ع) عمیق، ریشه دار و ناگسستنی دانست و اظهار کرد: این میزبانی افتخاری برای مردم این دیار و فرصتی دیگر برای ابراز ارادت به اهل بیت (ع) است.

عیسی فرهادی تصریح کرد: امروز دشمن از هر سو به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمرنگ ساختن ارزشهای دینی و معنوی در بین نوجوانان و جوانان است، برای خنثی سازی این توطئه بیان ویژگی های برجسته پیرغلامان اهل‌بیت(ع) تاثیر شگرفی خواهد داشت.

وی خاطرنشان‌کرد: سازمان منطفه آزاد انزلی در کنار سایر ادارات و دستگاهها آماده همکاری برای برگزاری هرچه باشکوه تر این اجلاس است.

در این دیدار که معاونین سازمان نیز حضور داشتند هر یک اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در برگزاری باشکوه این رویداد فرهنگی اعلام نمودند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *