06:46 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

انهدام باند سارقان در لنگرود/ اعتراف به ۶ فقره سرقت از منازل


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان منازل مسکونی در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه پیشگیری از جرم با مشارکت و همیاری مردم حاصل می‌شود، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تعامل با نهادها و سازمان‌ها، تاثیر چشمگیری در ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت دارد.
وی در ادامه با اشاره به ارجاع چند فقره پرونده سرقت از منازل در برخی از نقاط حاشیه‌ای لنگرود گفت: پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی لنگرود از شناسایی اعضای باند ۴ نفره سارقان با انجام تحقیقات همه جانبه و بررسی محل‌های وقوع سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و افزود: اعضای این باند با هماهنگی قضائی طی ۲ عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
این مقام انتظامی به اعتراف سارقان سابقه‌دار به ۶ فقره سرقت از منزل اشاره کرد و بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک عدد قیچی و ۲۰۰ کیلوگرم سیم برق سرقتی نیز کشف شد.
سرهنگ سرخوش‌پور از دستگیری ۳ مالخر مرتبط با این پرونده نیز خبر داد و خاطرنشان گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس تصریح کرد: با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از جرایم به‌ ویژه سرقت جلوگیری کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *