06:03 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پایان کار سارق لوازم خودرو در رشت/ کشف ۱۶ فقره پرونده سرقت


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ “محمود حافظی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، عدم رعایت نکات حفاظتی و توجه به هشدارهای انتظامی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.
وی در ادامه با بیان اینکه در پی شکایت شهروندان در خصوص سرقت لوازم داخل خودرو آنها و ارجاع پرونده‌ها‌‌ به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با انجام تحقیقات میدانی مشخصات ظاهری سارق به دست آمد و در اختیار همه یگان‌های انتظامی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۲۲ با تعقیب و مراقبت چند ساعته این فرد را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و دستگر کردند، از اعتراف سارق به ۱۶ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف خبر داد و بیان داشت: سارق ۲۹ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و روانه زندان شد.
این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه استفاده از تجهیزات و وسایل بازدارنده از قبیل دزدگیر در کاهش وقوع سرقت بسیار تاثیرگذار است از مردم خواست از پارک کردن خودرو در مناطق خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *