01:05 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • رییس سازمان حفاظت محیط زیست:
    استفاده از هنر و خلاقیت، وجه تمایز روابط عمومی نسبت به دیگر بخش های اداری است

رییس سازمان حفاظت محیط زیست:
استفاده از هنر و خلاقیت، وجه تمایز روابط عمومی نسبت به دیگر بخش های اداری است

کیمیای شمال – همزمان با ۲۷ اردیبهشت؛ روز ارتباطات و روابط عمومی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در دفتر روابط عمومی و امور رسانه این سازمان با مدیر و کارشناسان این دفتر دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، دکتر علی سلاجقه در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک روز روابط عمومی به مدیر و کارشناسان دفتر روابط عمومی و امور رسانه سازمان و تشکر از زحمات صادقانه آنان، اظهار کرد: روابط عمومی جزو ارکان سازمان حفاظت محیط زیست است و می بایست فرآیند ارتباطی را به شکل صحیح و منظم بین بخش های مختلف درون ستاد و نیز ستاد و استانها برقرار کند.

معاون رییس جمهور با اشاره به لزوم تولید محتوای مناسب و به‌روز در قسمت های مختلف روابط عمومی سازمان، گفت: روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست باید ظرفیت های بالایی برای تولید محتوا اعم از سمعی، بصری و مکتوب در حوزه محیط زیست و تنوع زیستی داشته باشد.

وی بر ضرورت تامین تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز برای دفتر روابط عمومی و امور رسانه سازمان تاکید و تصریح کرد: اگر روابط عمومی در هر سازمان یا ارگانی وظایف خود را به درستی انجام دهد، نمود بیرونی آن سازمان یا ارگان مطلوب خواهد بود.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست انعکاس شایسته اخبار خوب و امیدوارکننده محیط زیستی وتبیین اقدامات دولت مردمی را از وظایف اصلی روابط عمومی این سازمان برشمرد و گفت: وجه تمایز فعالیت روابط عمومی نسبت به دیگر بخش های اداری سازمان، استفاده از هنر و خلاقیت در تولید محتوا و تعامل موثر با جامعه است، چراکه هنر در بطن و متن فعالیت روابط عمومی جاری است.

سلاجقه در ادامه خاطرنشان کرد: پرتال سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان پیشانی ارتباطی این سازمان با رسانه ها و عموم مردم می بایست همیشه به‌روز بوده و در پوشش اخبار و اتفاقات محیط زیستی جامعیت داشته باشد.

گفتنی است در این دیدار صمیمانه، که دکترعلیرضا نور محمدی مشاور رئیس سازمان و سرپرست دفتر ریاست و هماهنگی امور استانها و نیز پدرام جدی مشاور رسانه ای رئیس سازمان حضور داشتند، مدیر و کارشناسان دفتر روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، دیدگاه ها و انتظارات خود را برای ارتقای جایگاه این دفتر بیان کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *