21:40 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • افتتاح پروژه سایت همراه اول (فول تکنولوژی) موزه میراث روستایی سراوان رشت

افتتاح پروژه سایت همراه اول (فول تکنولوژی) موزه میراث روستایی سراوان رشت

کیمیای شمال – همزمان با روز جهانی ارتباطات، سایت دکل ارتباطی موزه میراث روستایی در مسیر جاده سراوان رشت افتتاح و به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان، به مناسبت روزجهانی ارتباطات، باحضور عاشوری سرپرست فرمانداری رشت، کوچکی نژاد نماینده مردم شریف شهرستانهای رشت وخمام در مجلس شورای اسلامی، مرادی مدیرکل بحران استانداری، توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مهندس حسنی مدیریت مخابرات، معاونین و مدیران و رؤسای ادارات ستادی مخابرات منطقه گیلان، سایت دکل ارتباطی موزه میراث روستایی سراوان رشت با هدف دسترسی ساکنان روستای همجوار، ارائه سرویس پرسرعت به گردشگران موزه میراث روستایی و همچنین پوشش نقاط کور جاده ای نزدیک به یک کیلومتر از مسیر سروان به رشت، با پیگیری های مخابرات منطقه گیلان توسط شرکت همراه اول در مکان مذکور افتتاح وبه بهره برداری رسید.


عاشوری سرپرست فرمانداری رشت ضمن گرامیداشت روز ارتباطات وباتشکر اززحمات مخابرات گیلان درراستای سرعت بخشی به ارتباطات شهروندان ومسافران در بخش مخابرات و فیبرنوری  گفت: همواره همراه شما خواهیم بود.

                                                                                        

کوچکی نژاد نماینده مردم شریف شهرستانهای رشت و خمام با تبریک روز جهانی ارتباطات برای تمامی فعالان این بخش به خصوص تلاشگران حوزه ارتباطات، آرزوی موفقیت و سرافزاری نمود.

وی افزود: در مجلس تمام تلاش خود را برای دریافت اعتبار بیشتر برای مخابرات گیلان کرده ام تا شرایط و امکانات و تجهیزات بیشتری به مخابرات گیلان تعلق بگیرد تا بتوانند در جهت دسترسی آسان مردم به اینترنت پرسرعت و آنتن دهی بهتر شهروندان تلاش مضاعفی داشته باشند.

مهندس حسنی مدیریت مخابرات منطقه گیلان دراین مراسم با بیان اینکه: گیلان جزء نخستین و مهم ترین مقاصدگردشگری در کشوراست به همین منظورجهت پایداری شبکه وارائه خدمات وسرویس های با کیفیت ارتباطی به مشترکین در این محدوده و و پوشش منطقه موزه میراث روستایی استان و همچنین جاده اصلی و ترانزیت فومن به سراوان، سایت همراه اول موزه میراث روستایی به صورت فول تکنولوژی با پیگیری و تلاش‌های انجام شده در راستای کاهش شکاف دیجیتالی بین شهرو روستا اقدام  به راه اندازی سایت در منطقه گردشگری موزه میراث روستایی گیلان نموده تا خدمات لازم بدون وقفه ارائه شود.

وی در پایان ضمن بیان افتتاح پروژه های بسیار در استان در طول هفته ارتباطات از مسئولین خواست برای بهتر خدمات دهی به مردم عزیز استانمان و رفع برخی موانع بیش از پیش یاور مخابرات باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *