02:31 - May 14, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • سرپرست فرمانداری رشت تأکید کرد :
    اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان رشت در اولویت قرار دارد

سرپرست فرمانداری رشت تأکید کرد :
اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان رشت در اولویت قرار دارد

کیمیای شمال – سرپرست فرمانداری رشت تأکید کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان رشت در اولویت قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ مهندس کیا عاشوری در نشست با شوراها و دهیاران بخش لشت نشاء که پیش از ظهر امروز(دوشنبه) به منظور بررسی مشکلات روستاهای این بخش در مسجد جامع شهر خشکبیجار صورت پذیرفت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: عزت و اقتدار بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال بوده است.

وی به مقایسه دوران قبل و بعد انقلاب پرداخت و گفت: طی این مدت احداث مدارس، خانه‌های بهداشت و راهسازی، بهسازی معابر و کوچه‌ها، پل سازی و…پیشرفت‌های قابل قبولی داشته‌ایم که با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

عاشوری با اشاره به دوران سخت جنگ تحمیلی اضافه کرد: طی این سال‌ها دشمنان با ابزارهای مختلف و امروز نیز در بستر فضای مجازی لحظه‌ای از مکر و نیرنگ بر علیه نظام دست برنداشته و همچنان مشغول دو قطبی سازی و تحریف واقعیت‌ها بر علیه کشور در جامعه هستند.

🔹 *یکی از دستاوردهای انقلاب تشکیل شوراها است*

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب تشکیل شوراها است، گفت: شوراها و دهیاران حلقه واسط میان مردم و مسئولان هستند که این مدیران با انتقال مشکلات و رفع آن خدمات ارزنده‌ای به روستاییان می‌کنند.

سرپرست فرمانداری رشت به نقش پررنگ و تاثیرگزار مردم در همه انتخابات‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مردم با شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت خود نقش دارند و این مصداق بارزی از مردم سالاری دینی در کشور است.

وی با اشاره به تبیین و بیان دستاوردها برای نسل جوان تصریح کرد: امروز در بسیاری از حوزه‌ها و در سطح روستاها، شهرها و استان فاصله زیادی ندارد و این از دستاوردهای انقلاب است که باید در جامعه بازگو شود.

عاشوری با اشاره به وجود بسیاری از هجمه‌ها و تحریم‌ها اما کشور ما همچنان افتخارات زیادی در مؤلفه‌های مختلف کسب کرده است، گفت: در دولت سیزدهم که دولت پاسخگویی است وظیفه ما کنار مردم بودن و گوش دادن به حرف‌ها و قشرهای مختلف و برطرف کردن مشکلات و موانع بر سر راهشان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه همه موضوعاتی که جزو اولویت‌های گیلان به شمار می‌رود در قالب قرارگاه وضع می‌شود، گفت: با مدیریت صحیح مقام عالی دولت و مسئولین توانستیم سال گذشته شاهد اتفاقات خوبی در حوزه آب و کشاورزی باشیم.

عاشوری با اشاره به بحث مدیریت کشاورزی در سالجاری افزود: باید در کشاورزی به سمت علمی کردن مزارع پیش رفت اما کشاورزان زیادی توجه‌ای به این موضوع ندارند که باید این مهم در دستور کار قرار گیرد.

🔹 *زباله موضوع بسیار مهمی است که همواره گیلان را تهدید می‌کند*

وی با تاکید بر اینکه کشاورزی که بر اساس زمان بندی و تقویم سال زراعی پیش برود قطعاً نتایج خوبی به دست خواهد آمد، ادامه داد: کشاورزان و مسئولان می‌بایست در این خصوص تمهیدات لازم را بیاندیشند.

عاشوری همدلی و رفاقت و هم پوشانی در شوراها و دهیاران را عامل اصلی پیشبرد اهداف عنوان کرد و گفت: در بحث مدیریت پسماند باید دنبال روستاهای سبز باشیم.

وی با اشاره به اینکه عاملی که استان‌های شمالی خصوصاً گیلان را تهدید می‌کند بحث مدیریت و تفکیک زباله است، تصریح کرد: مدیریت پسماند در شهرها و روستاها نیازمند فرهنگ سازی است.

سرپرست فرمانداری رشت اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت شهرستان است، ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها عملیات اجرایی پروژه‌ها در یک مقطعی تمام و پرونده آنها بسته می‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *