00:41 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

افتتاح فروشگاه حجاب برتر در رشت

کیمیای شمال – مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی شاخص در دهه کرامت خبر داد و گفت: یک فروشگاه حجاب برتر به منظور تسهیل در تأمین البسه اسلامی در رشت افتتاح شد.

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با مهر با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: مناسب‌های مذهبی و فرهنگی فرصت مناسبی برای خودشناسی و خداشناسی است.

وی با اشاره به فضیلت‌های دهه کرامت افزود: نگاه اعتقادی، عرفانی و معرفتی به ایام چون دهه کرامت بسیار اهمیت دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی شاخص در دهه کرامت خبر داد و اضافه کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و بصیرتی به مناسبت گرامیداشت روز دختر و دهه کرامت در مناطق مختلف گیلان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام مهدوی به تشریح برنامه‌های دهه کرامت در گیلان پرداخت و بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشن‌های مختلف، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودک و نوجوان، برگزاری نشست‌های جهاد تبیین، برگزاری نمایشگاه کتاب و پویش کتابخوانی و توزیع بسته‌های معیشتی تنها بخشی از برنامه‌های دهه کرامت در گیلان است.

وی با بیان اینکه دختران موفق گیلانی در عرصه‌های مختلف تجلیل می‌شوند، افزود: برپایی کارگاه‌های مهارتی تربیت ویژه دختران و همچنین تشکیل نمایشگاه دستاوردهای دختران ایران در عرصه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با گرامیداشت سوم خرداد و همچنین ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره)، بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ارزشمندی به مناسبت سوم خرداد و ارتحال حضرت امام (ره) با حضور مهمانان کشوری در گیلان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی از بازگشایی فروشگاه حجاب برتر در رشت خبر داد و اضافه کرد: این فروشگاه به منظور تسهیل در تأمین البسه حجاب اسلامی در رشت بازگشایی شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *