16:41 - May 3, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

برگزاری جشنواره گل محمدی و گلاب گیری در «گیلده» شفت

کیمیای شمال – فرماندار شفت با اشاره به برگزاری جشنواره گل محمدی و گلاب گیری در «گیلده» این شهرستان گفت: برندسازی گلاب و پرورش گل محمدی می تواند فرصتی برای اشتغال جوانان این منطقه باشد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایلنا ؛ مهدی نقدی گفت: جشنواره گل محمدی و گلاب گیری با هدف توسعه صنعت گردشگری و ایجاد نشاط و شادابی در روستای گیلده شفت برگزار می‌شود.

فرماندار شفت با تاکید بر ظرفیت‌های این شهرستان در بخش‌های مختلف افزود: جشنواره گلاب گیری در این شهرستان ظرفیت سنتی و بومی بسیار خوبی برای معرفی در استان برای توسعه صنعت گردشگری ایجاد کرده است.

وی از برگزاری این جشنواره در روز چهارشنبه سوم خرداد ماه خبر داد و اضافه کرد: شهرستان شفت همچنین پتانسیل‌های خوبی در کشاورزی و صنایع دستی دارد و جشنواره‌ها می‌توانند بسترهای رونق اقتصادی را فراهم کنند.

نقدی با بیان اینکه برندسازی گلاب و پرورش گل محمدی می‌تواند فرصتی برای اشتغال جوانان این منطقه باشد، ادامه داد: شهرستان شفت برای پیشرفت و توسعه نیازمند همدلی و هم افزایی است.

فرماندار شفت بر حفظ سنت‌ها و آداب رسوم محلی تاکید کرد و افزود: در حال حاضر با تلاش مردم منطقه صنعت گلاب گیری در کنار اماکن دیدنی شفت به پدیده‌ای برای جلب گردشگران شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *