00:41 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

تقدیر و تشکر از همکاران روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان

کیمیای شمال – به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور مدیرکل ، معاون توسعه مدیریت و منابع و همچنین رییس اداره آموزش و مشارکتهای مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان ، از همکاران روابط عمومی این اداره کل تقدیر شد .

به  گزارش روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست گیلان ،همزمان با  جلسه  وبیناری  کارگروه اطلاع رسانی سازمان با موضوع ” روابط عمومی ، آینده نگری و شتاب دهنده تولید “با حضور مقام عالی سازمان حفاظت محیط زیست کشور که درتاریخ ۲ خرداد ماه به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد، از فعالیت همکاران روابط عمومی و امور رسانه این اداره کل نیز تقدیر شد .

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان در این مراسم با توجه به کسب مقام برتر روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان در سال گذشته ضمن تقدیر و تشکر از همکاران این حوزه  گفت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
«حمزه عشوری » در این گردهمایی روابط عمومی را به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان معرفی کرد که مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان توجه ویژه به روابط عمومی، برای ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان و ارائه گزارش درست عملکرد ادارات بسیار حائز اهمیت دانست.
در پایان  جلسه  لوح تقدیری از طرف مدیرکل به  همکاران مجموعه روابط عمومی و امور رسانه گیلان ،  اهدا شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *