15:58 - May 3, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

برگزاری جشنواره شهرهای خلاق خوراک به میزبانی رشت

کیمیای شمال – رئیس شورای شهر رشت، از برگزاری جشنواره دو روزه شهرداران و روسای شورای شهر و روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شهرهای خلاق خوراک کشور به میزبانی رشت در تیرماه امسال خبر داد و گفت: شهر خلاق خوراک برند رشت است.

محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر رشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: رزمندگان اسلام پس از ۵۷۸ روز مبارزه نا برابر با دشمن تا بن دندان مسلح به پیروزی رسیدند و خرمشهر را آزاد کردند.

وی در ادامه بر بهسازی و توسعه منطقه بقعه متبرکه خواهر امام رضا(ع) واقع در ساغریسازان رشت، افزود: حرم مطهر خواهر امام می تواند زمینه ساز معرفی رشت به عنوان قطب گردشگری مذهبی باشد.

رئیس شورای شهر رشت از اعلام خواهرخواندگی رشت و طالقان به عنوان زادگاه شهید دکتر حشمت خبر داد و بیان کرد: دکتر حشمت انسانی وارسته و شیفته عدالت بود که در کنار شهید میرزا کوچک خان جنگلی قرار گرفت و به مقابله با استبداد داخلی و خارجی پرداخت.

واثق کارگرنیا با اشاره به گذشت ۱۰۴ سال از شهادت دکتر حشمت، عنوان کرد: ملت ایران هرگز ایثارگری های مجاهدان را فراموش نمی کند.

وی همچنین از برگزاری جشنواره دو روزه شهرداران و روسای شورای شهر و روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شهرهای خلاق خوراک کشور به میزبانی رشت خبر داد و گفت: شهر خلاق خوراک برند رشت بوده و لذا می توانیم فرصت خوبی را برای معرفی گردشگری رشت ایجاد کنیم.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه در حاشیه پارک ملت بازارچه و خیابان خوراک راه اندازی خواهد شد، عنوان کرد: پارک ملت مسافرپذیر بوده و می تواند ظرفیت خوبی برای رشت جهت جذب گردشگران حوزه خوراک باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *