19:54 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

غافلگیری سارق کابل برق در رشت


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق سابقه‌دار کابل برق با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد.

سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم است، اظهار داشت: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.
وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت کابل برق به صورت سریالی طی هفته‌های اخیر در سطح شهرستان رشت و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۳ حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی مشاهده کردند فردی در حال سرقت کابل برق است، افزود: سارق به محض رویت پلیس اقدام به فرار کرد که با اقدامات پلیسی صورت گرفته دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان گیلان از اعتراف این فرد سابقه‌دار به ۲۰ فقره سرقت کابل برق در نقاط مختلف شهرستان رشت خبر داد و تصریح کرد: سارق ۳۲ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
این مقام ارشد انتظامی در پایان تجزیه و تحلیل سرقت‌ها، انجام گشت‌زنی‌های هدفمند و بهره‌گیری از شگردهای پلیسی را از جمله اقدامات مؤثر در حوزه پیشگیری انتظامی عنوان کرد و بیان داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *