21:04 - May 21, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه:
    برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)، فرصتی برای یادآوری و درس گرفتن از سیره عملی و اخلاقی آن بزرگوار است

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه:
برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)، فرصتی برای یادآوری و درس گرفتن از سیره عملی و اخلاقی آن بزرگوار است

کیمیای شمال – مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی، بنیانگذار انقلاب اسلامی، گفت : برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)، فرصتی برای یادآوری و درس گرفتن از سیره عملی و اخلاقی حضرت امام (ره) و محک زدن افعال و جایگاه خود در مقایسه سیره آن بزرگوار است.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی- مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه
در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی، بنیانگذار انقلاب اسلامی  گفت : برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) فرصتی برای یادآوری و درس گرفتن از سیره عملی و اخلاقی حضرت امام (ره) و محک زدن افعال و جایگاه خود در مقایسه سیره آن بزرگوار است.
ایشان در ادامه افزود مقام معظم رهبری در رابطه با شخصیت منحصر به فرد امام میفرماید:، شخصیت امام به اهمیت و عظمت آرمان‌های او مربوط می‌شود.
امام به جهت همت بلند، ایمان، خستگی ناپذیری و استعدادهای اعجاب انگیز، اهداف بسیار عظیمی انتخاب میکرد، اهدافی که به تصور انسانهای معمولی، دشوار و دست نیافتنی بود.
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره اهمیت جوانی جمعیت، افزود: ارتباط بحث حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با مراسم ارتحال امام این است که در سال ۴۲ در زمان تبعید امام راحل، ایشان فرمودند سربازان من کودکانی هستند که اکنون در گهواره هستند و شاهد بودیم که در سال ۱۳۵۷ این کودکان شکوفا شدند، غیرت شجاعت و مبارزه با ظلم و ستم در آنها جوشید و خبر انقلاب اسلامی به کل جهان مخابره شد.
در زمان دفاع مقدس نیز جوانان در جبهه های جنگ تحمیلی،حماسه آفریدند.
وی با بیان اینکه خطر کاهش فرزندآوری جدی ، عنوان ،کرد و افزود: در اهمیت ازدیاد نسل مسلمان، نقش آفرینی سربازان در زمان ظهور امام زمان(عج) است .
حجت الاسلام اسماعیلی ضمن تقدیر از مسولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به جهت تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت گفت:  شایسته است در اجرای طرح جوانی جمعیت، همه دستگاهها و سازمانها نقش خود را به شکل مطلوب  ایفا کنند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *