03:59 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

انهدام باند سارقان و مالخران در رشت

کیمیای شمال – رئیس پلیس آگاهی استان گفت: اعضای باند ۴ نفره سارقان و مالخران ساختمان‌های نیمه کاره شهرستان رشت دستگیر شدند.

سرهنگ “علیرضا حدادی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی را از جمله عوامل تاثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و اظهار داشت: پلیس با برخورد قاطع و قانونی با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان رشت به پلیس آگاهی استان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات فنی و اقدامات پلیسی، سارقان و مالخران این پرونده‌ها و محل اختفا آنها مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: این افراد دستگیر و در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند.

این مقام انتظامی از کشف تعدادی لوازم ساختمانی و لوله‌های مسی سرقتی خبر داد و بیان داشت: سارقان و مالخران ۴۵، ۴۷، ۵۳ و ۵۶ ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حدادی در پایان عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اذعان داشت: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *