05:38 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

حمل وسایل سرقتی سارقان را لو داد

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حین جابجایی وسایل سرقتی در ایست و بازرسی چابکسر خبر داد و گفت: این افراد در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تاکید بر اینکه امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند، اظهار داشت: مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم، نقش تاثیرگذاری در کاهش سرقت دارد.

وی در ادامه گفت: در پی کشف ۱۵ عدد پمپ آب به همراه تعدادی ابزار یراق از داخل یک دستگاه خودرو تیبا در ایست و بازرسی چابکسر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر بیان داشت: راننده و سرنشین خودرو مورد نظر در تحقیقات پلیس به سرقت وسایل کشف شده از ۳ باب مغازه در شهرهای رودسر، لاهیجان و کیاشهر و ۲ فقره سرقت پلاک خودرو در بخش سنگر رشت و شهرستان ابهر استان زنجان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این افراد وسایل سرقتی را برای فروش در بازارهای هفتگی حمل می‌کردند، افزود: سارقان ۴۴ و ۴۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ جوانمردی در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم، می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *