23:19 - May 13, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

اجرای طرح مبارزه با سرقت منزل در گیلان/ کشف ۲۷ فقره سرقت

کیمیای شمال – رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری ۱۸ سارق و مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در گیلان و اعتراف این افراد به ۲۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “علیرضا حدادی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، تجزیه و تحلیل سرقت‌ها، انجام گشت‌زنی‌های هدفمند و نامحسوس و بهره‌گیری از شگردهای پلیسی را از جمله اقدامات موثر در حوزه پیشگیری انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: همراهی و همکاری سازمان‌ها و مردم و آموزش و آگاهسازی شهروندان نقش بی‌بدیل و غیرقابل انکاری در جلوگیری از وقوع سرقت دارد.

وی در ادامه گفت: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در این طرح ۳ روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۱۵ سارق و ۳ مالخر دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۲۷ فقره سرقت مختلف اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت، اذعان داشت: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *