15:47 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

محموله چوب‌ قاچاق در فومن توقیف شد


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی فومن گفت: بیش از ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ “حمیدرضا فیضی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس به تشدید اقدامات همه جانبه مجموعه انتظامی به منظور مقابله با قاچاقچیان چوب اشاره کرد و اظهار داشت: جنگل به عنوان یکی از مواهب الهی در زندگی انسان و سلامت محیط زیست تاثیرات بسزایی دارد و به همین دلیل باید در حفظ آن کوشا بود.
وی در ادامه گفت: ماموران کلانتری ۱۴ ماسوله حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو باری نیسان که از مسیر شمال به جنوب در حال تردد بوده، مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فومن از کشف بیش از ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: در این راستا متهم ۴۲ ساله به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۳۰ میلیون ریال برآورد کردند بیان داشت: چوب‌ها به اداره منابع طبیعی تحویل داده شد.
سرهنگ فیضی در پایان حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه همگانی عنوان کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *