18:27 - May 21, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پلمب ۳ آرایشگاه زنانه در شهرستان‌های رشت و آستارا

کیمیای شمال – مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پلمب ۳ آرایشگاه زنانه در شهرستان رشت و آستارا به دلیل دخالت در امور درمانی و انجام اعمال جراحی غیر مجاز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ دکتر سید رشید میر فلاح – مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تعطیلی و پلمب ۳ آرایشگاه زنانه در شهرستان رشت و آستارا به دلیل دخالت در امور درمانی و انجام عمل‌های جراحی غیرمجاز خبر داد.
وی با اعلام این خبر، گفت: پیرو گزارش‌های مردمی، تیم بازرسین نظارت بر درمان دانشگاه به اتفاق پلیس اماکن استان، ضمن بازدید از سه آرایشگاه زنانه، این مراکز به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت در امور درمانی، انجام اعمال جراحی غیرمجاز و نیز تهدید علیه سلامت عمومی، تعطیل و پرونده جهت برخورد قانونی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه به مراجع قضایی مربوطه ارجاع شد.
مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه تصریح کرد: با توجه به فعالیت این قبیل مراکز به صورت مخفیانه، شهروندان گیلانی در صورت مشاهده موارد هرچه سریع‌تر مراتب را به اداره نظارت بر درمان حوزه معاونت درمان دانشگاه و یا از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ اطلاع‌رسانی کرده تا در اسرع وقت با متخلفین حوزه بهداشت و درمان برخورد شود.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *