11:38 - May 4, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

فعالیت ۵۰ شرکت دانش بنیان در دهکده فناوری و نوآوری گیلان

کیمیای شمال – رئیس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به شروع به کار ۵۰ واحد صنعتی فناور در از دهکده فناوری و نوآوری فشتام سنگر گفت: با تلاش‌های انجام شده و با فعالیت این شرکت‌ها برای ۳۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

 عبدالله حاتم‌زاده با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان نقش مهمی در توسعه کشور در عرصه‌های مختلف دارند، اظهار کرد: در شرکت‌های دانش بنیان متخصصان جوان بسیار خوبی در عرصه‌های علمی، اقتصاد، پژوهشی و کشاورزی مشغول به کار هستند که هر کدام دارای ایده‌های خوبی برای حل مشکلات کشور و استان هستند.

وی با اشاره به شروع به کار ۵۰ واحد صنعتی فناور در دهکده فناوری و نوآوری فشتام سنگر گفت: با تلاش‌های انجام شده و با فعالیت این شرکت‌ها برای ۳۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در گیلان افزود: با استفاده از تجربه ۲۰ ساله پارک علم و فناوری گیلان، می‌توانیم توسعه زیست‌بوم نوآوری‌ها را در گیلان سرعت دهیم.

حاتم‌زاده زیرساخت‌های ارتباطی و حمل و نقل دهکده فناوری و نوآوری فشتام را خوب دانست و بیان کرد: شرکت‌هایی که خواستار استقرار در این دهکده هستند باید علاوه بر طرح‌های نوآورانه و شاخص‌های پذیرش شرکت‌های فناور، یک تیم تخصصی ایده پرداز نیز داشته باشند.

وی با ابراز خرسندی از محصولات تولید شده و حضور شرکت‌های فناور فعال در دهکده فناوری و نوآوری فشتام سنگر بیان کرد: تولیدات این شرکت‌ها در بخش‌های فناوری‌های زیستی، نانو، کشاورزی، فرآورده‌های غذایی و بتنی، ماشین آلات آبزی پروری، تجهیزات الکترومکانیک و هوشمند سازی، علاوه بر بازار‌های داخلی، در بازار‌های خارجی هم عرضه می‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *