22:19 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • حضور استاندار و مدیرکل بهزیستی گیلان در شهرستان املش به منظور رسیدگی به مشکلات مردم و مددجویان

حضور استاندار و مدیرکل بهزیستی گیلان در شهرستان املش به منظور رسیدگی به مشکلات مردم و مددجویان

کیمیای شمال – عصر روز چهارم تیرماه؛ دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان به اتفاق سردار محمدعبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان ، محمد برهود رئیس پذیرش و فرمانده پایگاه بسیج بهزیستی گیلان و سایر مسئولین با حضور در روستای ملکوت شهرستان املش به مشکلات مردم رسیدگی کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان به اتفاق مدیرکل بهزیستی گیلان و سایر مسئولین استان و شهرستان با حضور در محلات و بخش‌های مختلف روستای ملکوت املش از آخرین وضعیت نیازهای رفاهی و کمبودهای موجود در این محل به طور میدانی آگاه شده و در همین راستا قول حل مشکلات را به مردم شهید پرور این منطقه دادند.

 دکتر اسدالله عباسی عصر روز چهارم تیرماه در جریان سفر یک‌روزه خود به  شهرستان املش در مسجد روستای  ملکوت از توابع بخش رانکوه املش حضور یافته و ضمن شنیدن خواسته ها و مشکلات مردم، دستوراتی را در جهت حل کمبودهای این منطقه به مدیران کل صادر کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین با حضور در محلات و بخش‌های مختلف روستای لرود املش از آخرین وضعیت نیازهای رفاهی و کمبودهای موجود در این روستا به طور میدانی آگاه شده و در همین راستا قول حل مشکلات را به مردم شهید پرور این منطقه دادند.

استاندار گیلان در این بازدید و در جمع خبرنگاران با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم تمام تلاشش را برای حل مشکلات مردم به‌ویژه در روستاهای دور افتاده و محروم بکار گرفته است.

دکتر اسدالله عباسی، دولت سیزدهم را نماد خدمات‌رسانی بی وقفه و بی منت به مردم در عرصه‌های مختلف دانست و گفت:  تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با عملکرد جهادی و انقلابی و همچنین حضور بی وقفه در بین جامعه سبب شوند تا مردم شهد شیرین خدمت بی منت را بچشند.

همچنین در ادامه این سفر یکروزه نیز ” سیدمهدی خدمت بین دانا” مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن دیدار با جمعی از مددجویان مناطق اظهار داشت: سازمان بهزیستی همواره با نظارت و بازدید مداوم در صدد است تا مشکلات مددجویان کاهش یابد و زمینه برای آرامش و توانمندی جامعه هدف بهزیستی فراهم شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *