15:03 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

انهدام باند سارقان منزل در لنگرود/ اعتراف به ۱۳ فقره سرقت

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان منزل در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.
سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در روزهای اخیر با اعلام گزارش‌هایی از چند مورد سرقت منزل در برخی از نقاط حاشیه‌ای شهر لنگرود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات همه جانبه و بررسی محل‌های وقوع سرقت، سرنخ‌هایی از اعضای یک باند سارق را به دست آوردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: ۴ متهم اعضای این باند با اشرافیت اطلاعاتی پلیس شناسایی و با هماهنگی قضائی طی دو عملیات جداگانه همزمان در مخفیگاهایشان دستگیر شدند.
این مقام انتظامی به اعتراف سارقان سابقه‌دار به ۱۳ فقره سرقت منزل اشاره کرد و بیان داشت: سارقان به همراه پرونده مربوطه برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ سرخوش‌پور در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس، تصریح کرد: با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از جرایم به‌ ویژه سرقت جلوگیری کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *