04:09 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

به دام افتادن زوج قاچاقچی در رودبار

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و دستگیری ۲ قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عیسی روشن‌قلب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است، اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت ۲ قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری اطلاعاتی با سربازان گمنام امام زمان (عج) از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اعلام اینکه پس از اقدامات فنی مشخص شد، متهمان با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در حال جابه جایی مواد مخدر در حوزه استحفاظی رودبار هستند، افزود: پلیس خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲۰ کیلوگرم حشیش را کشف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان ۳۹ ساله این پرونده که زن و شوهر هستند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ روشن‌قلب در پایان بیان داشت: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *