16:12 - May 14, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

دستگیری سارق غیر بومی منازل توسط کارآگاهان آگاهی


کیمیای شمال – رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار غیر بومی در یکی از استان‌های مرکزی و اعتراف به۵ فقره سرقت از منازل شهرستان رشت خبر داد.
سرهنگ “علیرضا حدادی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تاکید بر حذف زمینه‌های وقوع جرم، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.
وی در ادامه با اشاره به ارجاع چند فقره پرونده سرقت‌ از منازل شهرستان رشت به پلیس آگاهی طی هفته‌های اخیر گفت: بلافاصله رسیدگی به موضوع با اخذ اظهارات شاکیان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه پلیس پس از بررسی‌های علمی و تخصصی و جمع‌آوری آثار به جا مانده از صحنه‌های جرم، هویت سارق تحت تعقیب این پرونده‌‌ها را شناسایی کرد، افزود: بلافاصله برنامه‌ریزی لازم برای دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار غیربومی صورت گرفت.
این مقام انتظامی از اخذ نیابت قضائی و اعزام کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت به استان تهران خبر داد و با اعلام اینکه سارق غیر بومی این پرونده‌ها دستگیر و به ۵ فقره سرقت از منازل شهرستان‌ رشت اعتراف کرد، اذعان داشت: سارق ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
سرهنگ حدادی در پایان نقش مردم در پیشگیری از وقوع سرقت را بسیار مهم قلمداد کرد و بیان داشت: در این زمینه توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس می‌تواند از وقوع بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *