21:33 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

مراسم دهه اول محرم به مدت ۱۱ شب در مهدیه رشت برگزار می شود

کیمیای شمال – مراسم دهه اول محرم الحرام از سوی هیات رزمندگان اسلام شهرستان رشت با سخنرانی آیت الله رمضانی و حجت‌الاسلام صفوی از امروز به مدت ۱۱ شب در مهدیه رشت برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام گیلان؛ محمدرضا حاتمی_ مدیر هیات رزمندگان اسلام شهرستان رشت با تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری سیدو سالار شهدا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: واقعه کربلا برای مسلمانان و تمام آزاد اندیشان جهان داستان مقابله حق با باطل است.

وی با بیان اینکه محرم نماد پیروزی خون بر شمشیر است، افزود: این حقانیت قیام امام حسین(ع) و عاشورا بود که تا کنون نگذاشته است محرم و صفر از یادها کم رنگ شود.

حاتمی گفت: انقلاب اسلامی ایران و به تبع آن قیام همه آزادی خواهان در جهان و مبارزه با کفر و استکبار درس های آموخته شده از عاشوراست.

وی اذعان کرد: هر کجا که خون حسین(ع)  در رگ های شیعیان جوشید حماسه ساز شد و نتیجه اش افتخار و عزت و ماندگاری است.

حاتمی در ادامه به برگزاری مراسم دهه اول محرم الحرام با سخنرانی آیت الله رمضانی_ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و حجت‌الاسلام صفوی _ مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان خبر داد و افزود: این مراسم با نوای حاج الیاس آستی و کربلایی عادل عاشوری از روز سه شنبه(۲۷ تیر) به مدت ۱۱ شب در مهدیه رشت از سوی هیات رزمندگان اسلام گیلان برگزار خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *