10:40 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

جاعلان در دام کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان


کیمیای شمال – رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح مبارزه با عرضه مدارک جعلی در گیلان خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح، ۴۰ جاعل دستگیر شد.
سرهنگ “علیرضا حدادی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای ارتقاء امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه، اظهار داشت: مردم می‌توانند با توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس و دقت در انجام معاملات از سودجویی کلاهبرداران و جاعلان جلوگیری کنند.
وی در ادامه گفت: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی ۶ روزه مبارزه با عرضه مدارک جعلی در گیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات گسترده محسوس و نامحسوس طی عملیات‌های جداگانه، ۴۰ جاعل شناسایی و دستگیر شد، افزود: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، جاعلان به ۵۹ فقره جعل مدارک اعتراف کردند.
این مقام انتظامی از کشف ۹۶ فقره اسناد جعلی خبر داد و بیان داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ حدادی در پایان از مردم خواست قبل از انجام هرگونه معامله، ضمن انجام استعلامات لازم نسبت به رویت اصل سند اقدام کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *