09:25 - April 27, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

بلیت تهران-نجف از ۱۷ تا ۲۰ شهریور ۲.۵ میلیون تومان شد

کیمیای شمال – سخنگوی ایران‌ایر از کاهش قیمت بلیت‌های اربعین این شرکت به ۲.۵ میلیون به جای ۴ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایسنا، حسام قربانعلی‌ در جمع خبرنگاران گفت: پیرو اعلام قبلی درباره کاهش قیمت بلیت پروازهای اربعین از ۲۷ مردادماه تا ۹ شهریور در مسیر نجف – تهران با نرخ ۲.۵ میلیون تومان، از تاریخ ۱۷ شهریور تا ۲۰ شهریور در  مسیر تهران به نجف نیز بلیت پروازها با قیمت ۲.۵ میلیون تومان به زائران اربعین عرضه می‌شود.

وی با بیان این‌که این پروازها در زمان حاضر امکان خرید از طریق سایت ایران‌ایر دارد، گفت: ناموجود بودن به‌منزله تکمیل ظرفیت نیست، برای این‌که با ترافیک زیاد در روز مواجه نشویم و سایت ایران‌ایر از دسترس خارج نشود، عرضه را در طول روز در ساعات مختلف انجام می‌دهیم.

سخنگوی ایران‌ایر ادامه داد: همچنین بر اساس بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری، بلیت پروازهای اربعین در قالب گروه‌های حداکثر ۹ نفره فروخته خواهد شد. درواقع عدد انتخاب تعداد افراد حداکثر ۹ نفر است و بیش از این تعداد امکان خرید وجود ندارد.

قربانعلی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که با ایجاد فرآیند نظارت و کنترل بر فروش بلیت بتوانیم دست‌های واسطه‌های را کوتاه کنیم. تلاش می‌کنیم با حداکثر ظرفیت ایران‌ایر خدمات‌رسانی را به سمت مردم هدایت کنیم تا زائران بتوانند به‌طور مستقیم بلیت را خریداری کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *