14:08 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

بسته شدن پرونده سارق حرفه‌ای دوچرخه در رشت


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی رشت از دستگیری یک سارق حرفه‌ای دوچرخه در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ “محمود حافظی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تاکید بر تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم بر توجه و رعایت مردم نسبت به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت تاکید کرد و اظهار داشت: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت‌ عمومی بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه طی ماه‌های گذشته در سطح شهرستان رشت، گفت: ماموران کلانتری ۲۲ با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی سرنخ‌های به دست آمده از محل وقوع سرقت‌ها، موفق شدند سارق دوچرخه‌ها را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش، دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت در ادامه از اعتراف متهم به ۱۵ فقره سرقت دوچرخه در نقاط مختلف شهرستان رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: سارق ۳۲ ساله سابقه‌دار پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و راهی زندان شد.
این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه وقوع سرقت در جامعه موجب پایین آمدن احساس امنیت می‌شود، اذعان داشت: مجموعه انتظامی برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در بین آحاد مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *